Meistä

MANSCHETTIN TARINA



MISSIONA TYYLIVALLANKUMOUS
Haluamme vahvistaa ja kehittää suomalaisten miesten pukeutumiskulttuuria, jotta jokainen voi olla tyylikäs omalla persoonallisella tavallaan.

INFORMATIIVINEN ASIAKASPALVELU
Jätimme numerot ja voitonhimon taaksemme emmekä lähteneet myynti edellä rakentamaan Manschettia. Valitsimme informatiivisen asiakaspalvelun kaiken perustaksi ja myyntitapahtuman kärjeksi. Näin keskitymme aidosti tavoitteeseemme, tyylivallankumoukseen.
Panostamme aina informatiiviseen asiakaspalveluun ja kerromme mikä asiakkaalle sopii, ja millainen asu olisi paras valinta kulloiseenkin tilanteeseen. Vaikkei asiakas ostaisikaan mitään, hänen kanssa sovitellaan ja pohditaan erilaisia vaihtoehtoja tulevaan. Näin asiakkaan oma henkilökohtainen pukeutumiskulttuuri ja tyylitaju omasta itsestään rikastuu ja hän saa siitä myös hienon kokemuksen, jossa on aidosti pyritty löytämään parhaat mahdolliset vaihtoehdot juuri hänelle. Sanotaanhan, ettei oppi ojaan kaada, eikä tieto tieltä työnnä.

Manschett on suomalainen vaatebrändi, jonka intohimona on rikastuttaa markkinat hyvillä ja laadukkailla miestenmuodin tuotteilla. Tuotteemme valmistetaan vastuullisesti sertifioiduissa tehtaissa maailman laatubrändien rinnalla. Tehtaat sijaitsevat Euroopassa mm. Italiassa, Turkissa ja Espanjassa. Materiaalit ovat pääosin Italiasta, Englannista ja Ranskasta.
Tuotteet suunnitellaan Suomessa ja niitä kehitetään jatkuvasti ottaen huomioon miesten tarpeet ja toivomukset vaatteiden ja jalkineiden suhteen.
Manschettin arvojen perustana on hyvän jakaminen ympärillemme. Haluamme jakaa ja tuottaa muodin kautta hyvää niin yhteiskunnan kuin ihmisten hyvinvoinnin tasolla sekä Suomessa että tuotantomaissa. Meille on tärkeää olla aidosti ihmisystävällisiä eikä niinkään tuloskeskeisiä. Uskomme kestävään kehitykseen ja että siitä kertyy aineellista ja aineetonta hyvää ympärillemme. Manschettin tuotteiden koko syklin on oltava hyvä, eettinen ja vastuullinen. Jo tuotteen syntymästä lähtien aina ensimmäiselle, toiselle ja miksi ei kolmannellekin käyttäjälle asti tuotteesta riippuen.
Toiveenamme on, että muutkin yritykset toimisivat vastuullisesti, jotta maailmassa olisi vähemmän eriarvoisuutta, köyhyyttä, päästöjä ja jätteitä. Vastapainoksi olisi enemmän rakkautta, tarpeellista ja kestävää tavaraa, puhdasta ilmaa ja puhtaampi ympäristö.
